Forum  Strona Główna
FORUM ABSOLWENTÓW ADMINISTRACJI UMK Toruń 2009-2011
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Użytkownicy nowi i obecni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Forum- REJESTRACJA(uwagi do tworzenia konta)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamguz21
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: student

PostWysłany: Sob 17:50, 05 Kwi 2008    Temat postu: Użytkownicy nowi i obecni

W tym temacie znajdują się ważne informacje dotyczące przyszłych użytkowników, jak i obecnych.

Od tego roku akademickiego tworzymy nowe grono studentów administracji stacjonarnej 2 stopnia. Składa się ono z osób, które do tej pory uczęszczały na stopień licencjata stacjonarnie UMK i mają już konta na tym forum, a także z osób które znalazły się tutaj z innych szkół lub studiów niestacjonarnych. Do właśnie tych osób kierujemy poniższe słowa niezbędne do utworzenia konta. W związku z tym:

NOWI
1) konto każdego nowego użytkownika wymagać będzie akceptacji zarządców forum, w tym celu po rejestracji należy przesłać wiadomość na e-mail [link widoczny dla zalogowanych] w celu zweryfikowania swojej osoby(imię, nazwisko, rok, rodzaj studiów i nick wybrany podczas rejestracji). Jeśli będzie to:
- osoba z naszego kierunku i roku to akceptacja nastąpi w 100%
- osoba spoza naszego grona, to będzie konieczne uzasadnienie woli korzystania z forum, przy czym nie ma 100% gwarancji na akceptację
2) akceptacja będzie średnio trwać 1-2dni od momentu otrzymania na powyższy adres maila z punktu pierwszego(do piątku 9 października prawie od razu).

OBECNI
3) konta nieaktywne ponad 45 dni będą kasowane

4) Przepisy wchodzą w życie z dniem ogłoszenia

Przy okazji odsyłamy do regulaminu
http://www.admitorun.fora.pl/ogloszenia,10/regulamin-uaktualniony-dnia-3-04-08,104.html

Szczególną uwagę zwracamy na punkt 4. Shoutbox

Opiekunowie forum


Ostatnio zmieniony przez Kamguz21 dnia Wto 10:43, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamguz21
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: student

PostWysłany: Wto 15:00, 20 Maj 2008    Temat postu:

Aktualizacja do punktu 1:
- zmiana adresu pod który należy wysyłać maila na [link widoczny dla zalogowanych]
- w raz z mailem podać również nick

Generalnie zmiana jest taka, że ja przyjmuję, weryfikuję zgłoszenia i je akceptuję.


Ostatnio zmieniony przez Kamguz21 dnia Wto 18:08, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdmiGtw-PAWEŁ
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: student

PostWysłany: Sob 15:09, 05 Lut 2011    Temat postu:

W związku ze złamaniem regulaminu (poprzez używanie słów obelżywych w stosunku do innego użytkownika) user 10Rzuczek (RzuQ) został pozbawiony możliwości dalszego korzystania z FORUM.

Proszę WSZYSTKICH o przestrzeganie regulaminu, który każdy zaakceptował logując się na Naszym Forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Forum- REJESTRACJA(uwagi do tworzenia konta) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin