FORUM ABSOLWENTÓW ADMINISTRACJI UMK Toruń 2009-2011
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Forum- REJESTRACJA(uwagi do tworzenia konta)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Studia
----------------
Ogłoszenia i studia
Materiały i pomoce
Przedmioty
Fakultety i seminaria
Fakultety i seminaria 2008-2009
Party Zone
----------------
Imprezy
Kultura
My...
Na każdy temat
Na poważnie...
Administracja
----------------
Forum- REJESTRACJA(uwagi do tworzenia konta)
Test
Archiwum
MPO czyli Śmietnik
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
AdmiGtw-PAWEŁ
Wysłany: Sob 15:09, 05 Lut 2011
Temat postu:
W związku ze złamaniem regulaminu (poprzez używanie słów obelżywych w stosunku do innego użytkownika) user 10Rzuczek (RzuQ) został pozbawiony możliwości dalszego korzystania z FORUM.
Proszę WSZYSTKICH o przestrzeganie regulaminu, który każdy zaakceptował logując się na Naszym Forum.
Kamguz21
Wysłany: Wto 15:00, 20 Maj 2008
Temat postu:
Aktualizacja do punktu 1:
- zmiana adresu pod który należy wysyłać maila na
kamguz21@gmail.com
- w raz z mailem podać również nick
Generalnie zmiana jest taka, że ja przyjmuję, weryfikuję zgłoszenia i je akceptuję.
Kamguz21
Wysłany: Sob 17:50, 05 Kwi 2008
Temat postu: Użytkownicy nowi i obecni
W tym temacie znajdują się ważne informacje dotyczące przyszłych użytkowników, jak i obecnych.
Od tego roku akademickiego tworzymy nowe grono studentów administracji stacjonarnej 2 stopnia. Składa się ono z osób, które do tej pory uczęszczały na stopień licencjata stacjonarnie UMK i mają już konta na tym forum, a także z osób które znalazły się tutaj z innych szkół lub studiów niestacjonarnych. Do właśnie tych osób kierujemy poniższe słowa niezbędne do utworzenia konta. W związku z tym:
NOWI
1) konto każdego nowego użytkownika wymagać będzie akceptacji zarządców forum, w tym celu po rejestracji należy przesłać wiadomość na e-mail
kamguz21@gmail.com
w celu zweryfikowania swojej osoby(imię, nazwisko, rok, rodzaj studiów i nick wybrany podczas rejestracji). Jeśli będzie to:
- osoba z naszego kierunku i roku to akceptacja nastąpi w 100%
- osoba spoza naszego grona, to będzie konieczne uzasadnienie woli korzystania z forum, przy czym nie ma 100% gwarancji na akceptację
2) akceptacja będzie średnio trwać 1-2dni od momentu otrzymania na powyższy adres maila z punktu pierwszego(do piątku 9 października prawie od razu).
OBECNI
3) konta nieaktywne ponad 45 dni będą kasowane
4) Przepisy wchodzą w życie z dniem ogłoszenia
Przy okazji odsyłamy do regulaminu
http://www.admitorun.fora.pl/ogloszenia,10/regulamin-uaktualniony-dnia-3-04-08,104.html
Szczególną uwagę zwracamy na punkt 4. Shoutbox
Opiekunowie forum
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin